joi, 13 octombrie 2016

Pantalonii evazaţi, la modă în sezonul toamnă-iarnă 2016

M-am tot interesat şi iată că moda veche este de fapt un trend în toamna-iarna anului 2016. Nu suferă prea multe modificari ceea ce ne bucură.
Au reaparut pantalonii evazaţi şi nu doar cei evazaţi, ci şi pantalonii capri. Eu am tot aşteptat să reapară moda aceasta. Imi plac astfel de tendinţe aşa că toamna aceasta am decis să îmi reinoiesc garderoba, astfel că îmbrăcămintea din dulapul meu va purta amprenta unui nou stil.

Se poartă (din nou)  pantalonii evazaţi
În urmă cu ani buni făceau furori. Moda lor a stopat pentru o perioadă, însă iată că acum sunt din nou în trend. 

Pantalonii capri, la modă în sezonul toamnă-iarnă 2016
Au intrat în lumea modei câţiva ani în urmă. În acest sezon , nu doar că nu au cedat din poziţii, dar au şi lărgit gama de asortimente. Astfel, dacă anterior cea mai solicitată lungime era considerată cea de 7/8, acum în noile colecţii, lungimea cea mai des întâlnită este cea până la gleznă.


Tu ce pantaloni alegi să porţi în acest nou sezon?

Un comentariu:

  1. Cei evazati parca nu ma atrag, insa acestia care se termina mai sus de glezna imi plac! :D

    RăspundețiȘtergere